10 פריטים שכדאי לרכוש למשרד החדש

10 פריטים שכדאי לרכוש למשרד החדש

שתף מאמר:

אין ספק שפתיחת עסק חדש והשכרת משרד לטובתו, הם צעדים משמחים ומרגשים, המקרבים אתכם צעד נוסף להגשמת החלום שלכם, אך יחד עם זאת הם מלווים לא פעם בשלל “כאבי ראש” ומשימות רבות שצריך לבצע, בטרם תוכלו לחנוך את המשרד החדש ולהתחיל לעבוד בו.

אז אחרי שסופסוף בחרתם את המשרד המושלם עבורכם – בגודל שבדיוק רציתם, במיקום שחלמתם עליו ובדמי שכירות לא רעים בכלל, כל שנותר לכם עכשיו הוא לדאוג לעיצוב וריהוט המשרד, וכמובן לאבזר אותו בציוד משרדי ומוצרים בסיסיים שמתאימים למשרדי עסקים או לחללי עבודה משותפים.

אבל איך יודעים אילו פריטים ומוצרים חייבים להימצא בכל משרד? איך תוודאו שיש בידכם את כל הפריטים והמוצרים החיוניים לתפעול המשרד ולעובדים שלכם?
בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם רשימה קצרה המפרטת את 10 הפריטים שחייבים להימצא בכל משרד. תיהנו.

 

ציוד למשרד חדש

 

1. מחשבים ואביזרים נלווים

הפריט החשוב ביותר שיש להצטייד בו, כאשר עוברים למשרד חדש, הוא כמובן מחשב. כבעלי משרד, עליכם לדאוג כי לכל אחד מהעובדים שלכם יהיה מחשב איכותי ומהיר. חשוב להתאים את סוג המחשב שתרכשו, לצרכיו של העובד – עובד שהינו פקיד, איננו זקוק בהכרח למחשב “חזק” במיוחד, בעל נפח אחסון וזיכרון רחב, כפי שזקוק לו עובד שהינו מעצב גרפי. יש להתאים את סוג המחשב שתרכשו, בהתאם למאפיינים ולצרכים של העובדים במשרד.

בנוסף למחשבים, כמובן שיש להצטייד באביזרים משלימים כגון: מסכי מחשב, מקלדות, עכברים, רמקולים ומצלמות למחשב (במידת הצורך).

 

2. תוכנות מחשב

עבור כל מחשב במשרד יש לרכוש את חבילת התוכנות של Office 365 המעניקה גישה למגוון תוכנות שהינן הכרחיות לעבודה משרדית: Word, PowerPoint, Excel וכו’. אל תתפתו להוריד למחשב גרסאות “פרוצות” או “מוגבלות”. רכשו את חבילת התוכנות המקורית, שתספק לכם מגוון כלים ופתרונות לעבודה משרדית.

 

3. כסאות מחשב

כסאות מחשב נוחים ואיכותיים, הינם הכרחיים לעובדי משרד המבלים את מרבית שעות העבודה שלהם בישיבה על כיסא. תוכלו לרכוש כסאות מחשב מבד או רשת הנראים קצת פחות מהודרים, ותוכלו להתפנק בכיסא מנהלים בעיצוב מודרני ומשודרג, בעל ריפוד איכותי ושלל תוספות שוות. לא משנה מהו הדגם הספציפי של הכיסא שתבחרו, עליכם לדאוג שהוא יהיה כיסא איכותי, נוח, עמיד, עם תמיכה לגב וכזה שמתאים לישיבה ממושכת.

 

4. שולחנות עבודה

טוב, הרי אי אפשר לרהט משרד מבלי לדאוג לשולחנות עבודה. בטרם תרכשו שולחנות עבודה למשרד, בדקו מהו גודל החדרים והחליטו כמה שולחנות תרצו להכניס בכל חדר – כך תוכלו לדעת מהם גדלי השולחנות שתצטרכו לרכוש. ישנם שולחנות עבודה די בסיסיים המספקים שטח עבודה גדול, וישנם שולחנות עבודה משודרגים יותר המגיעים עם מעמד למחשב, מקום למקלדת ומגירות. לא משנה מהו סוג השולחן בו תבחרו, רק וודאו שהוא עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, כדי שלא תצטרכו להחליפו בעוד מספר חודשים שוב.

 

5. מדפסות משולבות

על אף הרצון של כולנו להיות “ירוקים” יותר, לשמור על הסביבה ולהפחית את כריתת העצים, ישנם מסמכים, תמונות ושרטוטים שונים, המחייבים הדפסה, ולשם כך אנחנו זקוקים למדפסת איכותית וטובה. תוכלו לרכוש מדפסת הזרקת דיו או מדפסת לייזר (תלוי בצרכים שלכם), אך המלצתנו העיקרית היא לרכוש מדפסת עמידה, מהירה ואיכותית, המשלבת בתוכה גם פקס וסורק, וכך להימנע מרכישה של 2 מוצרי חשמל נוספים. מדפסת משולבת מספקת לכם מענה על 3 צרכים שונים – תוכלו להדפיס, לסרוק מסמכים וליהנות משירותי פקס, והכל במכשיר אחד.

כאשר אתם רוכשים מדפסת חדשה, זכרו להצטייד בסט טונרים או ראשי דיו, המתאימים למדפסת שרכשתם.

 

6. מגרסת נייר

נשמע כמו פריט שאיננו חובה, אך ברגע שתתחילו להשתמש בו, תודו לנו על כך. מדובר במגרסת נייר חשמלית הפועלת באופן אוטומטי ברגע שמכניסים אליה נייר. מעבר לעובדה שגריסת הדפים חוסכת המון מקום, היא מאפשרת השמדת מסמכים רגישים או סודיים, וכן מאפשרת לכם להפריד את הנייר מכלל הפסולת של המשרד ולהשתמש בו לצורכי מחזור.

 

7. טלפונים שולחניים

למרות היותם של הטלפונים הסלולריים פתרון אידאלי ליצירת קשר, עדיין אין תחליף לטלפון משרדי ולתקשורת פנימית בין העובדים באמצעות טלפון קווי. לכן, הצטיידו במספר טלפונים שולחניים, ווודאו שהטלפונים תואמים את צורכי העובדים. למשל: זכרו שמזכירת החברה זקוקה לטלפון שולחני משוכלל, המאפשר לקיים שיחות ועידה, להעביר שיחות וכו’.

 

8. ציוד משרדי בסיסי

ימי בית הספר כבר מאחורינו, אך עדיין בכל משרד יש צורך בציוד משרדי בסיסי, הכולל: כלי כתיבה, מהדקים, סיכות, מחברות, דפדפות, קלסרים, נייר צילום והדפסה וכו’.

 

9. ספריות, כונניות ומדפים

מכיוון שכל משרד מכיל ציוד רב, עשרות קלסרים, דו”חות לתיוק ושלל אביזרים, חשוב לשמור על סדר ולדעת שכל דבר נמצא במקומו. כדי לדאוג לכך, יש להצטייד בריהוט משרדי כגון: ספריות, כונניות, מדפים ומגירות שיסייעו לכם לשמור על הסדר והארגון, ויאפשרו לכם לדעת היכן נמצא כל דבר במשרד.

 

10. מכונת קפה

מי מאתנו לא זקוק לקפה טוב בבוקר? מכונת קפה למשרד היא מוצר הכרחי עבור כל משרד חדש. כיום ניתן למצוא מגוון מכונות קפה בעיצובים שונים ובגדלים שונים, המתאימות לכל חלל ומהוות תוספת מרעננת ושיקית לכל מטבח. מלבד קפה איכותי, עשיר בטעמו ובעל ארומה ייחודית, מכונת הקפה תספק לכלל העובדים אנרגיה וכוח, ותעניק למשרד מראה יוקרתי ואלגנטי.