לצורך שיפור חוויית הקנייה וסיוע בתהליך הרכישה, ריכזנו עבורכם מספר שאלות ותשובות בנושאים חוזרים הנוגעים לאתר. במידה ועדיין לא מצאתם תשובה לשאלתכם, נשמח לעמוד לרשותכם במוקד שירות הלקוחות שלנו: 072-2606701
 
שאלהתשובה
זמן אספקה ?זמן אספקה הינו עד 7 ימי עסקים לישובים וערים מחדרה לגדרה

זמן אספקה לישובים וערים מעבר לכך הינו עד 14 ימי עסקים

זמן אספקה ליישובי הערבה, מצפה רמון ואילת הינו עד 21 ימי עסקים

ימי העסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת, חג, ערבי חג וחול המועד.

שעות אספקה?הובלות לבית הלקוח מתקיימות בימים א-ה בין השעות 17:00-09:00

חברת השליחויות תיצור עם מבצע/ת ההזמנה לעדכון מועד הגעתם

האם אני יכול/ה לעקוב אחר המשלוח?בהחלט, בעת וסיימנו לארוז את המשלוח, אנו נשלח אל מבצע/ת ההזמנה “הודעה” עם מספר מעקב לצפייה בסטטוס המשלוח בחברת המשלוחים
מהי עלות המשלוח?עלות המשלוח הינה 29 ₪ למזמינים באתר עד 25 ק”ג

בהובלה במשקל מעל 25 ק”ג תחול תוספת של 29 ₪ עבור כל 25 ק”ג נוספים

משלוח חינם למזמינים באתר מעל 999 ₪ !

האם ניתן לבצע איסוף עצמי מהסניפים?ניתן לבצע הזמנה באתר ולהגיע לאיסוף עצמי מסניף שפיים בלבד. יש לסמן “איסוף עצמי – סניף שפיים” בשיטת המשלוח בדף התשלום
כשאני נכנס לדף המוצר יש כפתור “צור קשר” – מה זה אומר?זה אומר שהמוצר אזל זמנית מהמלאי של האתר.

ייתכן והמוצר זמין בסניפי הרשת – ניתן לברר זאת מול מוקד שירות לקוחות הסניפים, בטלפון: 1700-555-488 או ישירות מול הסניף אליו אתם מתכוונים להגיע. רשימה של סניפי הרשת כולל כתובות, טלפונים ושעות פתיחה, ניתן למצוא כאן:
https://www.officedepot.co.il/pages/14574-%D7%A1%D7%A0%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D

רכשתי מוצר בסניף אילת ואני רוצה לברר בנוגע למתן שירות על המוצר או להחליפו. לאן עלי לפנות? לכל שאלה או בקשה בנוגע למוצרים שנרכשו באילת, יש לפנות ישירות שירות לקוחות בטלפון: 1700-555-488, בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-17:00
רכשתי מוצר באתר, אך אני מעוניין לקבל החזר כספי עבורו או לבצע החלפה למוצר אחר. מה עלי לעשות?במידה והמוצר תקין, לא נפתח ובאריזתו המקורית, ניתן לגשת לכל אחד מסניפי הרשת, בתיאום עם שירות לקוחות האתר שלנו, בטלפון: 1700-555-488, להחזיר את המוצר ישירות לסניף ולקבל החזר כספי מלא, במידה ולא עברו יותר מ-14 יום ממועד הרכישה. במידה והנך מעוניין להחליף למוצר אחר, עלייך ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות האתר שלנו ולבצע מולם את הפעולה. החלפה תתאפשר רק עבור מוצרים תקינים, שלא נפתחו ונמצאים באריזתם המקורית, ובלבד שלא עברו 14 יום ממועד הרכישה. החלפת המוצר תחויב בדמי משלוח
רכשתי מוצר באתר, אך קיבלתי מוצר פגום. למי עלי לפנות?יש ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות האתר שלנו, בטלפון: 1700-555-488. במידת הצורך יסופק מוצר חלופי או שיינתן החזר כספי מלא
אני לקוח עסקי/רוצה לבצע הזמנה עסקית –  למי עלי לפנות?ניתן ליצור קשר עם המחלקה העסקית שלנו בטלפון: 1700-555-488