עוברים למשרד חדש? קבלו את הטיפים להובלה ומעבר מוצלחים

עוברים למשרד חדש? קבלו את הטיפים להובלה ומעבר מוצלחים

שתף מאמר:

מעבר ממשרד ישן לחדש יכול להיות מלחיץ ולא נעים – אבל זו יכולה להיות גם הזדמנות. זה הזמן שלכם לעצב מחדש, להתחדש בריהוט עדכני ולהיפטר מציוד ישן ומיותר. המכשול היחידי הוא שצריך גם לדאוג להוביל את כל הדברים האלה, ולצערינו, הובלה עלולה להיות עניין מעיק מאוד אם לא מתכוננים אליה כראוי. אז איך מתכוננים להובלה? בשביל זה אנחנו כאן.

 

הבלוג של Office Depot - טיפים למעבר משרד חדש33

בהובלת משרד יש היבט חשוב של אופי השירות. שימו לב לפרטים הקטנים: האם החברה מספקת גם שירותי אריזה ופריקה? ומה לגבי פירוק רהיטים והרכבתם במשרד החדש? כדאי שחברת ההובלה תשלח מראש נציג שיבחן את נפח המעבר כמו גם מקומות חנייה אפשריים הן במשרד הישן והן בחדש. תעריפי הובלת משרד גבוהים באופן משמעותי מתעריפי הובלת תכולת דירהף שכן מדובר בהמון ציוד מחשוב, הרבה ריהוט כבד ועוד. בררו מראש מה מכסות העלויות, כדי להמנע מהפתעות.

אם החלטתם לעבור להעביר איתכם את הריהוט מהמשרד הישן במקום לרהט מאפס, הנה רעיון מקורי: הדביקו מדבקה עם שמו של כל עובד על השולחן והכיסא שלו. מדובר אמנם בריהוט דומה של כולם ולכאורה נראה שזה לא משנה, אך העובדים שלכם חיים ועובדים על הריהוט הזה, והם כבר התאימו אותו לצורה בה יהיה להם הכי נוח לעבוד. בקשו מכל עובד לארוז את חפציו האישיים בעצמו, כולל המחשב, לתוך ארגז הנושא את שמו. כך תוכלו לקבץ עבור כל אחד מהעובדים שלכם את חפציו במשרד החדש בלי שכל אחד יבלה זמן מיותר בחיפושים אחר המחברת או המסך האישיים.

נושא נוסף לקחת בחשבון הוא העברת חשבונות אינטרנט וטלפון. חברות רבות מציעות אפשרות של העתקת הקו כבר ביום המעבר. הצעה זו אמנם מפתה, אבל גם טומנת בחובה סיכון. מומלץ לחבר את האינטרנט והטלפונים במשרד החדש מבעוד מועד כדי שתוכלו לוודא שבאמת הכל עובד כמו שצריך; כך ביום המעבר עצמו תוכלו ישר להתמקם ולהתחיל לעבוד בלי בעיות תקשורת. חשוב למצוא לפני המעבר את החוזים שלכם מול חברות התקשורת השונות ואף ליצור איתם קשר ולתאם מולם את תאריכי המעבר (ובאופן כללי, כדאי שיהיו מתוייקים במקום נגיש וידוע). בנוסף, שנו מראש את הכתובת החדשה ברישומי העסק כדי שתוכלו לקבל חבילות ודואר למשרד החדש.

נקיון

כמו במעבר דירה, פנו את המשרד הישן שלכם כאילו מעולם לא הייתם בו. פנו אשפה, שאריות ציוד וכל מיני דברים שנזנחו לאורך השנים. אם בניתם קירות גבס – הורידו אותם; אם התקנתם מנורות מיוחדות – הסירו אותן. נקו את החלל בצורה שתנעם לדיירים הבאים. בקיצור, תנו למי שייכנס אחריכם דף חלק לבנות את המשרד שלהם בדיוק כמו שאתם הייתם רוצים שייתנו לכם.