מדוע חשוב להשקיע בציוד משרדי איכותי?

מדוע חשוב להשקיע בציוד משרדי איכותי?

שתף מאמר:

אז כן, בשעה טובה רכשתם משרד חדש, 100 מ”ר, מרווח, בקומה 10 עם נוף לים. משרד מרהיב ביופיו. השקעתם בריצוף איטלקי יוקרתי, התקנתם מטבח מאובזר, עמלתם על עיצוב פנים ודאגתם ליצור חללים גדולים ומוארים לצד משרדים אישיים וחמימים, אך מה בנוגע לריהוט ולציוד המשרדי שלכם? האם גם אותם לקחתם בחשבון בתחשיב ההוצאות שלכם או שמא התפשרתם על ציוד בינוני ופשוט?

בעלי משרדים רבים משקיעים רבות במיקום המשרד, בגודלו ובעיצובו, אך שוכחים לא פעם שדווקא הדבר בחשוב ביותר שיש להשקיע בו, הוא בכלי העבודה שלהם. הכוונה לכל אותם מכשירים, אביזרים וציוד משרדי שמאפשר להם לבצע את עבודתם נאמנה. בדיוק כפי שנהג מונית שעבודתו כרוכה בהסעת נוסעים על בסיס יומי, ישקיע ברכישת רכב אמין, חזק, מרווח, חסכוני בדלק ומהיר, כך גם בעלי משרדים צריכים להשקיע במחשבים בעלי מפרט טכני עשיר, מהירים ואמינים, בכיסאות מחשב נוחים, יציבים, חזקים ובעלי תמיכה לגב, במדפסות מהירות, עמידות ואיכותיות ועוד בשלל מוצרים למשרד. לא מדובר במותרות כי אם בציוד הכרחי וחשוב לתפעול העסק שלכם.

בעלי חברות שמנסים לחסוך או שמתפשרים על ציוד באיכות ירודה, משלמים על כך ביוקר בשלב מאוחר יותר. על-מנת לייעל את העבודה שלכם  ולדאוג לכך שלא תבזבזו זמן יקר על תפעול מכשירים תקולים, ניסיונות להרכיב כסאות, שולחנות או מדפים רעועים, ובאמת תוכלו להתמקד  בעבודתכם ולנצל את זמן העבודה בצורה המיטבית, חשוב לרכוש ריהוט וציוד משרדי איכותי ומקצועי, שמתאים לאופי העבודה שלכם. הקפידו  לבצע את רכישת הריהוט והציוד המשרדי עבור העסק שלכם, בחנות אמינה ומקצועית, כך שתהיו בטוחים שאתם בידיים טובות, ושבמידת הצורך  יש לכם חנות מקצועית שאליה תוכלו לפנות בכל שאלה, תקלה או בעיה.

משרד

 

אז מדוע חשוב כל-כך לרכוש מוצרי חשמל איכותיים למשרד?

דמיינו לעצמכם שאתם מכינים מצגת מושקעת ומלאת תוכן ורגע לפני שאתם מציגים אותה בישיבת צוות, המקרן מרצד או כלל לא עובד. דמיינו לעצמכם שאתם צריכים להדפיס 50 עותקים של מצגת החברה לישיבת הדירקטוריון שמתקיימת זה עתה, אך בדיוק המדפסת שבקה חיים. דמיינו לעצמכם שאתם עובדים כבר מספר שבועות על תכנית עבודה מורכבת, אבל ברגע האמת, המחשב פשוט מפסיק לעבוד. כל התסריטים האלו הם בגדר אסון ועשויים לקרות גם לכם, אם לא תשקיעו במוצרי חשמל איכותיים, מחשבים נייחים מקצועיים, מדפסות, מוצרי מולטימדיה ועוד. מדובר בהשקעה לטווח הארוך ולכן אם תרכשו מוצרים איכותיים ומקצועיים, סביר שהם יאריכו חיים, יחסכו לכם זמן וכסף ויעניקו לכם שקט נפשי.

 

אי אפשר להסתפק בכיסא מחשב פשוט?

בימינו מרבית העבודה נעשית מול המחשב, והעובד הממוצע מבלה כ-9 שעות בישיבה על כיסא משרדי מול מחשב. מכיוון שישיבה ממושכת איננה בריאה ועשויה לגרום לכאבי גב, כאבים ברגליים ועוד, חשוב לדאוג שהכיסא שאתם מספקים לעובדים שלכם יעניק להם הרגשה נוחה, נעימה ויקל על הכאבים הנלווים לישיבה הממושכת, כמה שניתן. אין הדבר אומר שעליכם להשקיע אלפי שקלים בכל כיסא מחשב, אבל חשוב לרכוש כיסא יציב, מתכוונן ובעל תמיכה מרבית לגב. העובדים שלכם יודו לכם ואתם תודו לנו. תוכלו למצוא מגוון רחב של כיסאות מחשב, שיעניקו לעובדים שלכם תחושה נהדרת בכל יום שהם מגיעים לעבודה.

 

כיסא משרדי                                                        כיסא מנהלים

 

אוקיי, קניתי ריהוט וציוד משרדי איכותי ומקצועי. מה עכשיו?

אחרי שרכשתם את כל הציוד הנדרש למשרד שלכם, הגיע הזמן לבחור חברת הובלות משרדים ולהעביר הכל בבטחה ובצורה מהירה. העברת משרדים מורכבת יותר מהעברה של דירה כי הציוד לרוב יקר יותר, ולכן חשוב לבחור בחברה הנכונה והמקצועית ביותר. בשוק ישנן חברות רבות המתמחות בהעברות או הובלות משרדים כולל אריזה והרכבת רהיטים והמטרה שלכם היא לבחור את החברה הטובה ביותר, כי זו הדרך שלכם להיות בטוחים שכל הציוד היקר שלכם יגיע בשלום למשכנכם החדש.