מדיניות החזרת מוצרים

ברשת אופיס דיפו מאפשרים לכם להחזיר מוצרים, מכל סיבה שהיא ולקבל החזר כספי מלא בהתאם

לתקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה התשע”א – 2010 ובכפוף לתנאים הבאים:

  1. ערך המוצר הנרכש עולה על 50 ₪.
  2. המוצר לא נפגם והרוכש לא עשה בו כל שימוש.
  3. המוצר יוחזר בצירוף חשבונית הקניה המקורית, סרט קופה או פתק החלפה המעידים על עצם ביצוע העסקה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, סכום ששולם עבורה ואמצעי תשלום.
  1. המוצר יוחזר תוך 14 ימים מיום הרכישה, לא ניתן להחזיר מוצרים פסידים ו/או מתכלים.
  2. החזרת המוצר תתאפשר בכל סניפי הרשת, בתנאי שהמוצר יוחזר בשלמותו ובמצבו המקורי, כולל את האביזרים הנלווים של המוצר, ומבלי שנעשה בו שימוש. כמו כן:
    • החזרת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה תתאפשר יחד עם אריזתו המקורית, הן פנימית והן חיצונית, ומבלי שנעשה כל חיבור של המוצר לחשמל.
    • החזרת מוצרי מחשבים, סלולר, אוזניות, טאבלטים, נגנים, מדיה מגנטית ומדיה להקלטה תתאפשר יחד עם אריזתו המקורית, הן פנימית והן חיצונית וכמובן, מבלי שחובר לחשמל.
    • החזרת מוצרי ריהוט תתאפשר ובלבד שלא בוצעה הרכבה של המוצרים.

 

  1. ההחזר הכספי יהיה בהתאם לאמצעי התשלום בו בוצעה העסקה המקורית

ולא יאוחר מ 7- ימי עסקים:

  • תשלום במזומן יוחזר במזומן או בצ’ק מזומן. ויוחזר עד 14 ימי עסקים.
  • תשלום בצ’ק שנפרע יוחזר במזומן או בצ’ק מזומן בתוך 14 ימי עסקים מהמועד שנפרע הצ’ק
  • בתשלום בכרטיס אשראי, העוסק יבטל את החיוב אצל חברת האשראי. במידה וחשבון העוסק

כבר זוכה, יושב הסכום במזומן או בצ’ק מזומן, לחלופין ניתן להודיע לחברת האשראי על ביטול

העסקה וזו תזכה את כרטיס האשראי של הצרכן באופן מיידי.

 

  1. במידה ושולמה התמורה ע”י הצרכן בתווי קנייה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען,יינתן זיכוי לרכישה חוזרת ולא החזר כספי.

 

  1. במקרים בהם לא זכאי הלקוח להחזר כספי על פי דין ו/או הלקוח אינו מעוניין בכך, יינתן שובר זיכוי כנגד החזרת המוצר אשר יעמוד בתוקף ל 24- חודשים ממועד החזרת המוצר.

 

  1. ברכישת מוצרים במבצעי “קנה קבל” )כדוגמת 1+1 ( יש להחזיר את שני המוצרים לצורך קבלת ההחזרה כספי .

 

  1. דמי ביטול – בגין ביטול עסקה יחויב הצרכן בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ לפי הנמוך.

בכל שאלה או הבהרה אפשר לפנות למנהל הסניף.

 

הערה:

אחריות ושירות למוצרים ניתנים ע”י היצרן או היבואן בהתאם לתעודת האחריות המצורפת למוצר.

שאל אותנו לפרטי מעבדות השירות השונות של היצרן או היבואן.